четвер, 7 грудня 2017 р.

  28 листопада учні 8-9 класів Підберізцівського НВК відвідали центр здоров’я, що по вулиці Б. Хмельницького.
Для учнів було проведено майстер – клас: «Турбота про здоров’я – обов’язок кожного». Він був спрямований на формування знань, умінь і навичок здорового способу життя, збереження фізичного, душевного та соціального благополуччя, як основних складових здоров’я. учні переглянули фільм про природу, екологічно чисті рослини.
Мета цієї екскурсії – довести пріоритетність здоров’я серед інших людських цінностей, формувати відповідні навички щодо ведення здорового способу життя, вчитися використовувати набуті вміння, виховувати почуття відповідальності за збереження свого здоров’я і тих, хто поряд.

                               Вчитель географії та основ здоров’я Дмитерко Л.Є.

Немає коментарів:

Дописати коментар