вівторок, 25 вересня 2018 р.

Олімпійський тиждень у Підберізцівському НВК


З давніх-давен український народ найголовнішою цінністю у житті вважав здоров’я. навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров’я. «Здоровенькі були!», «Дай, Боже, здоров’я!», «Доброго вам здоров’я», «Здрастуйте», «Бувайте здорові», «Йдіть здорові».
         Ще за часів Київської Русі чільне місце у формуванні здорової нації відводилося місце фізкультурі і спорту. Вершиною національного фізичного виховання , самовдосконалення духу і тіла була епоха Запорізької Січі. Одним із пріоритетних завдань нашої держави є постійний захист людини в дитячі роки, коли відбувається становлення особистості, формується фізичне та моральне здоров’я, засвоюються загальнолюдські культурні цінності.
       
  Унікальна сила олімпійського руху полягає у його здатності вселяти мрію у молоде покоління. Приклади чемпіонів спонукають молодих людей, а мрія взяти участь в Іграх веде молодь до спорту.
         З 17 по 23 вересня у нашій школі пройшов олімпійський тиждень. Мета його: навчити людину розумно ставитися до свого здоров’я, до спорту, допомогти  усвідомити, що тільки нам під силу накопичувати і зберегти життєву енергію до глибокої старості.
         Під час олімпійського тижня відбулися різні змагання, а саме:
-         Змагання між 10-11 класами з футболу, баскетболу, волейболу;
-         між дівчатами 10-11 класів змагання з баскетболу;
-         «Олімпійське лелеченя». Естафети у 6-7 класах;
-         Виставка «Олімпійський тиждень»;

-         Вивчення по класах Призерів олімпійських ігор.

Немає коментарів:

Дописати коментар